دانلود فیلم اینجا بدون من
 
وبلاگ دختر پسرای ایروونی همراه با چت روم اعضای سایت
همه چیز از همه جا برای همه کس

دانلود فیلم فوق العاده زیبای اینجا بدون من محصول ۱۳۸۹ ایران

” درخواست کاربران سایت”

Inja Bedone Man دانلود فیلم اینجا بدون من

.

گروه فیلم :  اجتماعی

نام فیلم :  اینجا بدون من
محصول سال : ۱۳۸۹
هنرپیشگان : فاطمه معتمد آریا ، صابر ابر ، پارسا پیروز فر ، نگار جواهریان
کارگردان :  بهرام توکلی
خلاصه فیلم :   خانم تقوی که شوهرش را بدلیل اعتیاد از دست داده با پسر و دختر جوانش زندگی فقیرانه ای را دنب میکنند او کارگر یک کارخانه موادغذایی است و پسرش احسان نیز در یک انبار قطعات اتومبیل کار میکند اما دختر او بدلیل مشکلات جسمی اش از جامعه دور افتاده و    …

http://s70.uploadboy.com:8080/d/xjnflnzgjdfx3pohgirgrv4hxkuitglb4vhdm6nvbl33zm5o57y4gi5q/Inja_Bedoone_Man.wmv   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 1151
بازدید کل : 109890
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1